zondag 28 oktober 2012

update

Hallo, hier ben ik weer een keertje. Ben met van alles en b=nog wat bezig geweest de laatste paar maanden. Dus het bloggen schoot er mooi bij in. Hier een paar updates dus.

Eerst de tuin, die is op een paar afwerkpunten na helemaal klaar en naar mijn zin.Er zijn al een paar bbq's gehouden en ik moet zeggen het is ideaal. zoveel plaats om van alles neer te zetten.
hier een paar foto's.




Hans en Jenneke hebben heel veel geholpen.







En toen kwam Dirk Meesters ( een beetje sluikreclame mag wel toch???)











En twee dagen later lag de boot weer op zijn plek!!!



Dit is het eindresultaat na drie dagen buffelen door de heren.Je kan nu nog niet zo goed zien hoe het straatwerk is geworden, er ligt allemaal vulzand op. ik heb wat afgeveegd.

En dit is dan het eindresultaat, de vijver staat in een rivier en in het prieel staat het aanrecht op zijn plek. Dit had nogal wat voeten in de aarde, het blad woog rond de 250 kilo, dus daar moest wel een paar man ( 6 ) aan te pas komen.

ik geniet nu elke dag weer wanneer ik in mijn tuin loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten