zondag 28 oktober 2012

mario en friends

Dit voorjaar is er bij vrienden van mijn kinderen een baby geboren. Een jongetje. Nu kreeg ik ook een kaartje en we zijn met z'n allen een keer heen geweest. dit duurt altijd even voor iedereen de neus de zelfde kant op heeft staan, dus dat werd een paar maand later. Het kaartje was heel leuk met Mario en een paar andere spelfiguren er op. Nu heb ik als kado een Mario gehaakt en ook een Yoshi, ( dank aan de foto's van mevr. snoeshaan ) en een Zelda en Kirby. De meeste patroontjes heb ik van internet gehaald ( ravelry), maar de Yoshi is een eigen uitgedokterd ding!!! Ik heb allerlei onderdelen uit de boekjes van Christel Krukkert gehaald en goed naar de foto's van mevr Snoeshaan gekeken. En dit is het resultaat.


Ze vielen in goede aarde. De middag was heel gezellig in Friesland. Het weer was uitstekend en de bbq erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten