zondag 20 november 2011

old stuff

Mijn dochter Nicole werd deze zomer 26 jaar en daar heb ik deze schaal vol omgehaakte stenen en betekende stenen voor gemaakt.


Ze had al eens een beschreven steen van me gekregen en die kon ze er mooi bij op leggen.





Voor mijn zoon Stefan heb ik voor de kerst deze Starwars amigurumi gehaakt.Hij vond ze helemaal geweldig.Ik had ze gezien op http://geekcentralstation.blogspot.com waar ook de patroontjes van sommige opstaan.



Afgelopen zomer was ik helemaal into de theemutsen, ik zou in oktober een workshop geven.Deze ging niet door. Er hadden zich te weinig mensen voor opgegeven.Maar ik had wel een stel theemutsen klaar.


Deze theemutsen komen voor een groot gedeelte uit de boeken van Loani Prior te weten Wild Teacosies en Really wild teacosies. Deze boeken zijn in het Engels, maar goed te volgen.





2 opmerkingen: