donderdag 17 november 2011

kerstballen

ben ook al verslaafd aan de kerstballen van Arne en Carlos. Heb t boek op het creaweekend in Hardenberg gekocht en was verkocht. Heb er inmiddels al 21 klaar, 22 wanneer je de megakerstbal meerekent. En ik zou ik niet zijn wanneer ik niet van alles ging proberen met een beetje kerstbalpatroon en een beetje van mezelf. Dus ik heb een paddenstoel en een sneeuwman ontworpen. En ik moet zeggen dat ze leuk zijn geworden.


Dit was de eerste kerstbal waar ik niet erg tevreden over was, omdat ik hem veel te los gebreid vond.
Hij is gebreid op naald 3 en met sokkenwol, maar niet bij de pakken neergezeten en op pen 2,5 opnieuw geprobeerd en dat werd beter.


Ze worden een stuk mooier ervan.
Maar ik vond ze natuurlijk niet mooi rond worden, dus iets nieuws uitgeprobeerd en dan worden ze mooier rond. 


dit zijn ze dus alle 21.


En dit is de paddenstoel en de sneeuwman die ik ontworpen heb.
Ben nu nog bezig met de kerstman waarvan de foto later volgt.




2 opmerkingen: