zondag 15 januari 2012

taarten

Voor de kerst en na de kerst ben ik bezig geweest met taarten maken. Zelf bakken en versieren. Ik moet zeggen dat het heel leuk is om te doen. voor de kerst had ik een kaarstaart gemaakt waar een waxinelicht in kon. Dit stond heel leuk. Hij was ook erg lekker.


Dit was het begin.


Hier moest het waxinelichtje in en


dit was het eindresultaat.

Voor buurman Hans heb ik een chocoladecake door de helft gesneden en een stuk eronder vandaan gehaald. Daar heb ik een klein taartje van gemaakt. Mr. en Mrs Snowman erop en klaar was het.


Na de kerst heb ik samen met dochter Nicole nog een taart gemaakt puur voor de leuk.


Deze heeft Nicole gemaakt en


deze heb ik gemaakt.
Het theeserviesje er boven op is van rolfondant. 
Dit was wel een beetje priegelwerk, maar erg leuk geworden.
Ben er erg trots op.


Dit is zo ongeveer ware grootte.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten