zaterdag 10 december 2011

sinterkerst

Afgelopen zondag heb ik samen met mijn kinderen en aanhang Sinterkerst gevierd. Normaal doen we dit met de kerst, maar aangezien mijn zoon Stefan en zijn vriendin Louise een reis maken naar New York en de 23ste vertrekken, hebben we besloten dat het maar iets eerder moest gebeuren. Ik zou toch een beetje kerstsfeer creeeren en dat is behoorlijk gelukt. De kadootjes moesten toch onder een boom. Die maandag ervoor zag ik bij een plaatselijke bloemist een boom staan waar ik natuurlijk niet om heen kon. Ik kon hem niet laten staan. Dit was het resultaat.


En dit is het resultaat in het donker


De kinderen kwamen rond een uur of een. We zouden eerst gaan brunchen.
De kadootjes werden allemaal onder de boom gelegd.


Wat een boel kadoos had de sinterkerstklaasman gebracht niet?
Na de brunch zijn we kadootjes uit gaan pakken en ik ben enorm verwend dit jaar.
Ik kreeg hele mooie kadoos.


Een cupcakestandaard, een cupcakeschort en ovenwanten en een cupcakekerstbal.
Kanten placemats, een engeltje en magnetische boekenleggers.
Een schrift en mallen voor marsepein.


Dus eigenlijk teveel om op te noemen. Allemaal heel erg mooi.
's Avonds hebben Stefan en grote Kevin ( mijn schoonzoon, mijn jongste zoon heet ook Kevin,maar word kleine Kevin genoemd ) gekookt.





1 opmerking:

  1. Hallo Ina, wat een prachtige boom, je kunt hem
    voor alle seizoenen gebruiken.
    Het sneeuwmannetje is af en hangt parmantig tussen
    de gebreide kerstballen in mijn kerstboom.
    Groetjes, Giny

    BeantwoordenVerwijderen